K

Jag undrar om det där är en trio

Lothar Mathäus
hjälper mig att
somna för att
jag tänker på
honom, den
kände fotbollsspelaren,
när jag
ska vila

ibland undrar jag
om du känner
någon som heter
Cindy
oftast tänker
jag olustiga
tankar
medan,
om folk som
dör i flygplansolyckor
och dylikt

Cindy har
säkert en son
som bara vill äta
söta saker
utan att bli fet
för vem vill inte det?

Han tillhör nog
inte en sån där
vidrig, ytlig
subkultur.
Men de får gärna
vara det, för jag
är kanske inte
bättre!

Och Peter,
vi ska träffas
imorgon
och prata cyklar


Kommentarer
Postat av: bea

folk har sagt att jag har blivit smal på senaste tid, så jag åt åtta bitar marabou choklad.



hej pelle

2011-03-31 @ 14:57:55
URL: http://beaklein.blogspot.com
Postat av: Pelle

Kanon =)

2011-03-31 @ 21:06:11

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0