K

Världens sista... PANG! PANG!

1.1

Jag kan inte se
mig själv i
spegeln längre.
Vi kan inte älska
mig längre.
Livet går vidare,
som en monokel,
vänder om och
bygger väderkvarnar.
Vilka fasoner!
Vad händer med
mitt liv?

Jag KAN inte dö.
Men det är min tur,
så jävla glad för det!
Nej, nej.
Men imorgon
fortsätter mitt
vanliga liv. Det
är som man tror,
det är inte sant!
Jag vill gärna
äta upp dig
när jag dagdrömmer
men jag når inte
fram till dig,
min alldeles
egna pärlhöna.
Du är borta,
som järnvägen.
Vidare till nästa
hållplats, nästa
hållplats, nästa
station, och
JAG HINNER JU
INTE IKAPP!
Döda det nu

1.2.

Min mage vill sprängas
och söker fler
fjärilar!

2.

Tänkte på en hel del
människor, typ
de som går hem
nu. Var ska de ta
vägen? Härligt, jag
älskar
osäkra människor.

De bara snubblar
över trösklar,
stackare. Alla
gör exakt så.
Härligt, jag
älskar
osäkra människor.

3.

"Det luktar
ofta kiss
på sjukhem
har jag förstått.
Jag vill inte hamna där,
men det är ju så det
slutar!"

4. Till Oskar Lindbom, ang. Sverigedemokraterna

Oroa dig inte!
Vi är anarkist-bröder.
Oroa dig inte!

Bust a move -
we fuck you up!

Kommentarer
Postat av: O

Mot de hororna står vi tillsammans på barrikaderna. Tack!

2010-09-20 @ 01:01:53
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: alexander

mycket fint. tack!

2010-09-20 @ 01:04:00

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0