K

Hej!

Okej, varje gång
jag tänker på det
springer råttorna
ut och in genom
huset. De har sett
mig. Men
de har ingenstans
att planera
sin fritid, någon
borde skänka dem
ett soffbord. Kanske jag
om någon,


Dricker kaffe, svarar
på formulär och
sparkar ut mina
löständer så hårt
att Kopernikus
vänder sig om,
kunde ha svurit
på att
det var han.

Jag har förlorat
all
min
värdighet
när jag säger:
vad tror du?

De skrattar
hela vägen hem
från banken

ett: om när de inte
kunde stå på sina
egna ben
två: om när de inte
hade ont i magen

Ditt emaljöga
hänger löst för
övrigt. Det ser
ut som ett
förintelseläger
när det hänger där.
Som ett f.d
majsfält.



Kommentarer

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0