K

Poesiblåsorkester

Bla bla bla
du får inte ändra
på mig
och du är trött

Jag gillar
jävligt high-tech
miniräknare
och letar efter
csn-bidrag i
spyan efter
mig och efter
en avsugning
är allt som vanligt

Splatterfilm
blodet hamnar
i din famn. Jag hade
tänkt slicka upp
allting, som en
nazist i en
julkalender,
oskyldig och
ond rakt igenom

Jag ska spela in
en stör i din hals
En jävla - vattendelare
jag ska spela ut dig
som du spelar ut oss
mot varandra
din jävla gris
hoppas du möter din
död på en spis
i insidan av en ugn

Jag är faktiskt
glad också
hittar pannkakor
på marken
ritar på dem med
kritor
lägger till sylt
serverar dem
hörde barnen tala
i katakomberna
tittade efter dem
och visst. Där
gick de förbi



Kommentarer

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0