K

"Ryska kvinnor lever för att tillfredställa sina män"

De
lever på våra pengar,
kommer från två
olika håll och en
mobiltelefon
surrar i dina
högtalare när du
försöker höra vad
båda säger
och vinden spelar
spratt i ditt hår
och jag ångrar mig,
åker runt
med bussen i staden
gratis, vinkar åt
dragspel och vackra
människor

Vi hade varit hemma
vid det här laget,
säger tanten vid
busshållplatsen
till sina kollegor,
sina barn, och
jag vill bara
tysta dem allihop
när bussen är sen
faller deras
drömvärld ihop
och jag håller dem
avsides

Ingen har sett
på maken,
rubrikerna
skriver med
stora bokstäver
att Ernst Kirchsteiger
är pedofil och att
kungen har
betalat för sex
i ett avlägset
land, vi skrattar
och luktar yngel
igen och ärligt
sagt, får vi
uppleva det
redan ogjorda?

Och vi säger,
samtidigt att
det här har vi
väntat på i
flera månader nu


Kommentarer
Postat av: avdashkova

vad har texten med överskriften att göra?

2010-09-23 @ 10:54:54
URL: http://avdashkova.bloggspace.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0