K

Du bär den om våren

Det var du det
kan jag svära
på att det var
du med din
halsduk och
asfalten som
du ägde

Och du sprang
sprang till bussen
varje dag
du hann aldrig
i tid som jag
önskade att
du skulle
du sprang ikapp
mig och viskade
i mitt öra att
du längtar

Precis som vanligt
vi bara läser
tidningen
du älskar att berätta
om dina resor
som du aldrig gör

Du är 12
du bär din pappas
halsduk varje dag
när du går till
skolan är du fast
i dina egna tankar
ni sprang ikapp
mig och viskade
i mitt öra att jag
längtar



Vår och sliskigheter passar sig på våren

Kommentarer
Postat av: Isabella

Keep 'em coming because I love 'em all!

2010-03-13 @ 20:55:15

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0