K

Frijazz

1.

Vapenvägrarna
skanderar:
Dostojevskij!
Dostojevskij!
Vilket jävla namn
framför står deras
fiender, de har samlat
in smultron på
strån hela natten

det påminner mig
om när jag sände
in nitton basklarinettare
in i döden, på ett
soligt flygfält i april


2.

Grävlingarna
är oftast vänner
men
de skar upp sina
fickor för att få
plats med mer
men
då var de inte
fickor längre
men
de var fittor!



3.

Tjena, sover du

välkommen till
mitt Mandrake
mitt Klondike

När jag är där
kan vi varesig
dricka oss otörstiga
eller ha kläder
på oss vid rätt
tillfälle

4.

You can now follow
Spotify on twitter

fuck you


5.

Hatten av, hatten av

när gravgrävarna
märker att de
skiljer sig åt något
fruktansvärt
ibland
så fruktansvärt
att de andra yrkena
fruktar dem



Kommentarer

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0