K

Partypoesi, 1/?

Från skrivmaskinen:

prelle welle snelle (jag skulle stava pelle utanrr,et,,,anyway)
snälleäät ditt namn utropstecken var är det? isabella heter jag kanske
finns inget utropstecken... det här suger

hej där nu är det oskar som skriver en hälsning. din skrivmaskin har färg
det har inte min. min är brun. din saknar utropstecken, men man kan fuska
det! sådär, man skriver ett ' och ett . ? ' . ! jaaaaaa.

! ! ! !, nu har jag lärt mig om utropstecken hej dååååååååå!

isabellahej

jesus lovesyou anyways.



minmaskinärröd, blodrödrödsomblodfastn ärysstlelnar blirde
tbruntärdetocksåröttsomblod?

berusning

många saker står på pelles skrivbord pelle skriver många s
aker,.?

""'"'''"=====777))))))88&&&&thrjsgterikoh? Hej Erik.
Jagchar svarta byxor men det är en definitionsfråga sålart. )(varföö om
kavk åkyuyuyuyuyaaaah utomjordingaa anfallee hjälp mig //simloo hahaha
simon menadjag. forlöt pelle rock n roll. lyssna på dn därlåten haha pling
hahahahhahahahahahgahahahaha arryryryry7 666 666 666 666 djävulen ä

tee äter min själ forrfarandd simloo som skriver

hej, jag heter johan och älskar in flames och de e fucki g bäst i världen

d dödödödödödö dö dö dö dö en hård död öd ö



nej seriöst förlät pelle. jag har syndat//simon fisk mås



jag skrattade åt johans snögubbe-skämt, förlåt/ Frans :/

SAGOR OO DJAVULAR FÖRUTTN UTTNAR MINA ÖRON OCB HUMANITETEN SÄ
HUMNATITETEN SÄNKS TILL EN GRAD AV SJÄLVÖMKAN INFÖR INFERNOTSMISK)))
OCH SÄGER DE E    SÅ DED DDT       TRSTAACKENHMMMM:
VAD HÄNDER DÅ LJUSET SLÄCKS? HJÄLP? MARTIN BERGWAÅÅ?? HUR.....
INGEN GILLAR ETT MOTSTRÄVIGT VÅLDTÄCKTSOFFER? MEN ÄR ETT MEDGÖRIGT BÄTTRE
SKRIVMASKINER ÄR SÅ JÄVLA COOLA... MEN NU SKA JAG DRA : HOPPAS DU FÅR ETT
JÄVLIGT TREVLIGT VIL, OJ MISSPPELL.... JAG MENADE LIV? HEJ DÅ/ SEBBE

TACK FÖR IKVÄLL / ALBIN "CHAIN" EKMYR OCH SEBASTIAN "vätten" LARSEN



DET ÄR SVÅRT IBLAND :P/
GISSA VEM EF OFTAJ






Kommentarer
Postat av: Oskar

HAHA underbart! det bästa var: "ingen gillar ett motsträvigt våldtäcktsoffer". Helt riktigt!

2010-01-23 @ 15:23:43
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Isabella

haha vad mysigt!

2010-01-23 @ 15:24:52
Postat av: Stina

jag kn verkligen höra framför mig oskars jaaaa! helt otroligt

2010-01-25 @ 23:52:25
URL: http://stinablomback.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0