K

Ett samtal, 25:e januari

Hej Andreas

Lärandet är obrukbart
efter tretton års trogen tjänst

Jag menar lärandet som vi
sysslar med just nu
när folk snackar onödigt
mycket om samma sak
i tretton års trogen tjänst

Deras åsikter är en trogen tjänst
Putsade av tiden
polerade av föda

Vi för parallella samtal
som handlar om
hur de ljuger

Jag använder inte frågetecken
och ändå gillar jag frågor
om varför jorden snurrar
nej, jag hatar dem

En fråga utan fråga
är kanske en riktig fråga?
Där satt den

Tack Andreas

 

Nu kommer en äcklig bild som bara måste vara där

Självporträtt av Egon Schiele


Kommentarer
Postat av: Da Rewd

Det finns svar, ni kommer bara inte hitta dem

2010-01-25 @ 14:51:15
Postat av: alexander

insåg att jag inte har läst bloggar på väldigt länge. det var ett kärt återseende måste jag säga. vi för parallella samtal - skitsnyggt.

2010-02-01 @ 00:05:41

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0