K

Cigarettrick och ett saltigt adjö

Jag råkar trampa på hans fötter. Vet du vem jag är egentligen frågar han mig. Jag svarar nej. Ingen speciell inte någon som någon känner, jag är ingen alls säger han. Vänder om och går. Hejdå säger jag.

Gud som bor i himmelen stoppar inte alltid dessa saker, utan åker rakt ner i stupet med den tillfrågade. Synd att mamma har bäddat sängen. Adjö säger jag.

Femton gasmasker, fjorton cyklar, tama katter och vi säger att alla får plats i samma paket. Flickbarnet springer efter sina föräldrar, de var tvungna att välja bort henne. Adjö igen




Kommentarer
Postat av: Isabella

leka i morgon? bojkotta dramagruppen.

2010-01-11 @ 18:29:38
Postat av: Anonym

sjukt bra.

2010-01-11 @ 19:15:11
URL: http://chhampus.se
Postat av: Pelle

Vad sägs om klockan.. tre? =D



Tack tack Hampus

2010-01-11 @ 20:14:01

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0