K

ASSOCIATION §1

Hittat på baksidan av ett kontoutdrag från Nordea. Ser jävligt mörkt ut. Frijazzade så jävla hårt.




1.

När jag var liten flamberade pappa min gitarr
medan han producerade lögner om
eiffeltornet.
Jag tar på mig mina strumpbyxor och tänker
på dig. Lämnar
huset och cyklar
hem igen.


Rökmoln och längtar efter dig
Rökmoln och längtar efter dig
FAN VAD SKRIK ÄR NICE
gårdagens språk
ringer på natten för att berätta om
rävar.
Handen i luften, HANDEN I LUFTEN!
(Säg något "substanslöst")
Var lite ärlig för fan, du skulle träffa
en person. Hans namn är bara en
bokstav.
När du skrev det tappade jag bort
min jacka
och ett barn dog i Irak.

For real!

Kommentarer
Postat av: O

Jag vill att den här ska handla om mig! Du längtar såklart efter mig, rökmoln är ju jag, du skulle träffa mig och mitt namn är bara en bokstav! Jag har dessutom ringt i natten och berättat om en grävling, ett djur med stora likheter med rävarnas folk.



Nu kan jag sova gott.

2010-08-08 @ 01:47:59
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Pelle

Du har genomskådat mig, gode mästare! Eller? ;)

2010-08-08 @ 14:43:57

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0