K

Krösus Sork

"This is an example of a dead man stomping"

jag är glad att
se er på er
rätta plats
för en gångs
skull

Dimitri får
vänta med
bullret
när du
gräver upp
faraos grav
och historien
rinner ut i
sanden hoppas
han, innerligt

för övrigt
saknar folkets
trummor
källhänvisning
men rytmerna
spottar ur sig
hästskor
som sparkar
Krösus Sork
i huvudet

Fyll mjölkglasen
med valfritt
tillbehör

Dimitri
saknar
Krimkriget
säger han
stillsamt
när knäna
blöder
fakta




Orelaterad bild, signerad Isabella

Kommentarer
Postat av: Oskar

Sweet...jag kan förövrigt efter lite research konstatera att Krösus Sork är en elak en. Dimitri vet jag inte vem det är...

2010-04-20 @ 21:06:57
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Pelle

Bra =)

2010-04-20 @ 23:38:39
Postat av: Isabella

SCHYSST, Dimitri är ett fint namn

2010-04-22 @ 20:26:03
Postat av: Oskar

Dmitri är ännu finare...sån stavning alltså! Fast det är lite douchigt också...

2010-04-23 @ 20:20:05
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag tänkte på det, men tyckte att Dimitri var mer elegant ändå!

2010-04-28 @ 00:48:10

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0