K

Vi måste fylla i.



Jag måste bli slagen, rakt över näsan. Jag blir sparkad på, att ha något att säga. Jag når fem pojkar. Alla, blir slagna även jag. När det inte är sant vill ingen visa mig världen. Det tog oss 2000 år att förstå det.


Jag har sålt mig själv, jag är en hora. utan att någon har sagt något.

Mina vänner vill att allt de säger, allt de ljuger om är sant. Ingen vill lyssna.

och jag vet att!

Jag avskyr skuggor, ser dem överallt. De tror att de inte är människor, men de finns i huvudet mer än på marken. I människor.





Januari 2009, den vackra vintern.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Schnyggt! Fast det känns som om du är jättearg på oss...förlåt?

2009-09-03 @ 11:36:55
URL: http://lindbom.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0