K

Klangfärg



  • Solna skivmässa, i Lördags, blev en smärre succé! Vandrade hem med inte mindre än nio album. För att jävlas med Martin köpte jag däribland Lowoods skiva för 20 kronor. För att göra Alexander glad köpte jag mitt första Industrisynth-album. Äntligen är jag vuxen.
  • Jag tar ett avbrott från "diktandet", nöjd med mina alster. Jag är också nöjd med dagens Snellblogg som Bea komponerade! Det var ett sant upplyft, merci från Reykjaviksgatan!
  • Konstigt är konst, därför är det väldigt kul att lyssna på 42-minuterslånga, enformiga minimaliststycken halv tolv på kvällen. Att spela instrument är också roligt, barnsligt roligt!
  • När den första snön kommer ska jag äntligen få praktisera min Ramla med cykeln-teori: Istället för att ställa sig upp när man ramlar med cykeln och försöka verka obemärkt ligger man istället kvar och skriker "Helvete". Jag tänkte skaka om samhället!
  • Jag gick ut och promenerade förut, och satte mig vid det gamla övergivna apoteket i Flogsta. Det gick förbi en människa som man inte tror ska nicka åt en, som att den förstår något. Men den gjorde det.
  • Sovdags. Färgsprakande drömmar och glada känslor åt folket!



Ornette Coleman


Kommentarer
Postat av: alexander

börjar med mässan: mycket nöjd att du börjat gilla nitzer!

HAHAHA ser cykelincidenten framför mig. grymt.

ornette - het.

2009-10-07 @ 23:52:38
Postat av: Oskar

Ahh, listan. Jag har faktiskt saknat den, tro't eller ej. Cykelteorin var underbar. Jag har inte lirat sax på ett tag, det gör mig ledsen i pannan.

2009-10-08 @ 13:30:13
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: bea

LOWOOD! Det var inte bara en Machado som du jävlades med. varsågod för snellbloggen. skrattade när jag läste om cykeln

2009-10-08 @ 17:35:11
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: Pelle

Ja, nästa steg är Covenant! =D



Du var den sista som borde sakna den, men jag hade det allt på känn, hehe



=D

2009-10-08 @ 18:08:32
Postat av: Stina

åh, som alla andra älskade jag cykelgrejen. jag halkade i morse. mitt framför perongen typ.. =( jag borde kört på din grej, då hade det blivit mycket coolare. hm, i morgon kanske.

2009-11-09 @ 20:15:48
URL: http://stinablomback.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0