K

Tonskisser - Snöstorm i sahara, någon har stulit något och springer över en backe...


  • Jag har kommit över en till klarinett. Jag har också fått ansvaret att få den spelbar. Jag tror tror att den kan bli en vändpunkt i min likgiltiga tillvaro. Jag diskuterade min tillvaro med min pappa och vi kom fram till många saker.
  • Kasettband är underbara, inspelningsgrunkor likaså. Om 40 år ska jag lyssna på alla band jag har spelat in och se tillbaka på härliga tider!
  • Det verkar som att postsystemet har fallit. Antingen vet Oskar eller inte. Och Tona Serenad har skickat en superlimiterad vinylsingel till mig som inte har kommit fram.
  • Idag sökte jag jobb som personlig assistent. Som ni vet så är jag världens mest hjälpsamma person, så detta kommer säkert att gå vägen!
  • Mitt bedrövliga humör börjar långsamt smyga sig tillbaka, efter ett långt uppehåll med näst intill konstant, glatt lynne. Det känns inte bra. Men! Människor gillar ju det här med överseende. Det är smart.
  • Jag vill ligga på en äng fylld till bredden av snö, vara mycket, mycket berusad och prata om livet. Vilka fantastiskt vackra bilder som dyker upp i mitt huvud.
  • Om någon hittar på något som jag borde tänka på istället så ring upp mig. Jag svarar alltid.




Joel Danell, Musette.

Kommentarer
Postat av: Stina

jag hoppas det var ok att jag kopierade din text. jag bara tyckte om den väldigt mycket. du skriver väldigt bra pelle. vi ses i morgon i skolan. dags att sova. god natt

2009-11-09 @ 23:53:42
URL: http://stinablomback.blogg.se/
Postat av: Pelle

Självklart, jag blev mycket hedrad. Tack =D

2009-11-10 @ 12:08:42
Postat av: bea

Jag ringde idag när kavan skjutsade mig (snälla kavan). Du svarade inte. Fast det står att du alltid svarar.

2009-11-10 @ 18:53:36
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: Pelle

Just det, jävlar. Men låt mig påpeka att min mobil var urladdad. Tänk vad ödet spelar in, tekniken är ivägen.

2009-11-10 @ 20:27:51
Postat av: Zettermark

Haha, min första tanke var: nämen stackarn har a´han förstört sin älskade klarinett och nu äntligen kommit över den. Men så förstod jag att det var kommit över som i fyndat. Mycket bättre.



Vinterängen lät onekligen frestande. Jag har ingen aning om vem du är, men vad säger du, januari? Jag har en äng utanför mitt hus.

2009-11-10 @ 21:49:28
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag vet vem Pelle är. Jag vill också vara på äng.

2009-11-12 @ 19:31:17
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: alexander

jag är lite kär i den där kostymen med.

2009-11-12 @ 22:52:14
Postat av: Oskar

Vadå för kostym? Jag vill också veta kostym!

2009-11-13 @ 10:44:09
URL: http://lindbom.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0