K

Det kommer en tid då folk vänder en ryggen, efter en livstid av kärlek, fatta



En av flera världar
känd Johnny Depp
glider in hög som
ett hus på ett
café och har inte
tänkt sluta att
delta i det här
det rubriceras
det är förtal
verkar det som


Det finns en
massa saker
han aldrig kunde tro
men det verkar som
att hans kropp
är ett bärande
monument av
dn-samhällets
själva motsats

Jag pratar självklart
om en tillvaro av
motsatser och
motsägelser
svd, dn, vad som
helst för alla
vill kan tänker
vara jämlika
men under tiden

På en liten biograf
någonstans i samma
tid som jag berättar
om så finns ännu ett
stycke synvinkel
mitt i allt
det är den där
twillightmannen
han verkar vara
en helt fantastisk
person

Vår kära kamrat
med tempelkroppen
vill gärna hoppas
på att alla kunde
se filmen och
sedan tänka på
att det inte är så
men det verkar
inte fungera på
något sätt
det råder en stor
förvirring

Fråga inte mig
men han verkar just nu
sitta på en bro
utanför biografen
han vill se reaktionerna
tyvärr min kära
det kommer aldrig
att bli annorlunda
du är alltid fel




Max Roach
, Francis Wolff

Kommentarer
Postat av: Oskar

Sjukt skönt. Jag associerar som en storm...hehe.

2009-11-20 @ 12:46:36
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tycker om att läsa det du skriver.

2009-11-23 @ 23:09:45
URL: http://amanfromargentina.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0