K

Aldrig

Ingen fara, systemet är allas. ?. Men som ni har väntat!


  • För en knapp timme sedan lämnade jag Reginateatern efter att ha suttit i två och en halv timme och sett Bruno K. Öijer läsa dikter. Har knappt sett något bättre på scen. Nu är det många timmar sedan, men jag är fortfarande lika lycklig.
  • Påsklovet blir väl kanske ett till lov. Det har varit många lov nu, uppriktigt sagt. Det tycker jag om, att vila ut mig. Förra veckan var jag så trött att jag blev pigg och intellektuell. Jag började läsa Faust och bildade givande politiska floder i mitt huvud. Jag var trots det mycket trött efter skoldagarna, så vissa dagar lade jag mig för att sova och ibland för att gå ut på trevliga gångturer längs ett speciellt vackert promenadstråk i Flogsta.
  • Inatt slog det om till sommartid. Vad spännande det var. Earth Hour varade hela natten. Det var småborgerligt, men mysigt som fasen. Med fina människor, kladdkaka och godis blev det bättre än väntat!
  • Metal Skeletons av Black River Error Band är det mysigaste jag har hört på länge. Industri-avantgarde-frijazz var en vågad, men högst lyckad kombo.
  • Som sagt, böcker. Jag gillar dem mycket. Jag gillar att se fram emot att läsa böcker. Det känns tryggt.
  • På fredag har Allmänheten spelning på genomfarten! Vi spelar tre gamla slagdängor, samt ett nytt, ypperligt intressant och bitvis deprimerande stycke. Det är förhoppningsvis gratis, så kom dit och lyssna. Kanske dansa.
  • Jag måste städa i mitt rum. Och laga min cykel. Alla dessa plikter, lalala.


Berthåga Kyrkogård, vinter 09 av Per.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fin bild, den framhävde kyrkogården på ett sätt den egentligen inte är. Den är ju ganska opersonlig egentligen, men...ja.

2009-03-30 @ 19:49:34
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: alexander

HAHA Industri-avantgarde-frijazz <3



måste instämma med oskar också, mycket snygg bild.

fan vad skönt det lät med ett speciellt vackert promenadstråk i flogsta. behagligt.

2009-03-30 @ 20:21:31
Postat av: kavan

märker du hur tonen av mörker på trädet och marken ger intrycket av att det är natt, samtidigt som den avlägsna himmeln vittnar om att det är ljust ute? jag gillare

2009-04-05 @ 15:38:30
Postat av: Anonym

jävla tönt oskar är som har lösenord!

2009-04-13 @ 11:16:27
Postat av: Per

Ta' ta' Oskar =D



Alexander, du är en bra människa



Fina reflektioner, Kavan



Han har sina anledningar =)

2009-04-13 @ 12:15:19
Postat av: Bea

jag tror inte på systemet

2009-04-15 @ 00:47:34
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: Isabella

jag tillber systemet, kanske.

2009-04-18 @ 17:28:02
Postat av: Isabella

vad fel det där lät, klart jag gör, systemet är mysigt.

2009-04-18 @ 17:28:38
Postat av: imme

heeej. oberoende domstolar och en rimlig lön va?

2009-04-20 @ 11:02:08
Postat av: Pelle

Det finns ingen garanti för att det skall fungera =)

2009-04-20 @ 11:02:35
URL: http://pelleindahood.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0