K

"You don't belong in space, you can't even breath there"

  • Efter att ha sett Fyra Nyanser av Brunt för andra gången kunde jag med säkerhet säga att det är en av de bästa filmerna jag har sett. Ville bara sova när jag hade sett klart den - På ett bra sätt.
  • Molnbär av John är också bra. Fast de spelar musik, det är inte en film.
  • Mono live blir fett. Billigt. Förhoppningsvis inte 18-årskrävande. Det vore sumpigt med en månad kvar, hehe.
  • Vicar är, och förblir ett geni. Kalle Anka & Co. förblir ett genidrag.
  • Har inget mer att tillägga. Resten stannar hemma i hjärtat.



Untitled av Mark Rothko, 1969.

Kommentarer
Postat av: Rudan

-Får man förlja med på Mono? Det skulle bli FETT fett.

-Jag föredrar Carl Barks (även om Barks kallat Vicar den bäste disneytecknaren)

-Jag sitter här i kostym med bakåtslickat hår som en annan yuppie, är det normalt?

2009-01-13 @ 00:02:10
Postat av: Oskar

ALla vet att Don Rosa är och förblir den evigt skickligaste personen att någonsin ha skapat historier och illustrerat kalle ankas äventyr. han slår sin läromästare barks med hästlängder, och är helt enkelt ett äkta geni. inte nån jävla subba som vicar...

2009-01-13 @ 09:02:38
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag rörde en Rothko på Modern Musem of Art. Det pirrade i fingret efteråt. Min syster trodde det var gift och besprutning från tavlan, jag trodde det var magi (= naturaren mot magikern).



Fint fint. Film är fint gör så.

2009-01-13 @ 17:46:43
Postat av: Isabella igen

Musem, det hade varit något.

2009-01-13 @ 17:47:45
Postat av: alexander

mark rothko gör lite tuffa saker ibland. förresten borde du kolla upp james turrell. inte för att det är så likt rothko, men han gör ashäftiga saker med ljus.

2009-01-13 @ 20:12:27
Postat av: Per

Aa, Andreas



, det finns en tragikomisk humor i Vicars serier, som saknas i Don Rosa. Därför föredrar jag Vicar. Så håll käften =D



underbart att höra =D. När jag såg hans grejer i London var det massa barn som ritade av hans målningar. Inte röra dock, den du!



och jag ska kolla upp det =D







2009-01-13 @ 20:53:47
Postat av: Rudan

Ursäkta mig, menade Don Rosa. Tyvär Pelle, du är utröstad

2009-01-13 @ 23:08:29
Postat av: Isabella

Jag är bäst, Museum of Modern Art.

2009-01-18 @ 20:21:12

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0