K

Kanske Orange? Kom Ihåg Rumsfeld på Abu Ghraib.

Mitt fina system =)
  • Ikväll var jag på Reginateatern för att se Freddie Wadling och hans band spela. Det var fruktansvärt grymt. Att en 58-årig, kutryggig man med käpp kan göra alla möjliga musikgenrer under två timmar är fascinerande.
  • Jag går omkring med shorts. Inomhus!
  • Skolan - Helt okej. Immes kofta - Grym.
  • Letar nya band för fulla rullar. Senaste tillskotten är Don Caballero och Sleeping People. Hella verkar också som ett välslipat gäng. 
  • Mina tänder är inte de bästa. Men jag är grym ändå (=
  • Jag gillar inte arbetsmarknaden. Det är tvång att gå in där. Dåligt.
  • ...men! Det innebär att jag kan göra andra roliga saker också. Till exempel blockera saker =D
  • Jag blev i samband med ovanstående konsertbesök inspirerad till att skriva en Cellokonsert. Jag kanske gör det. Eller en solokontrabaskonsert. Jag har redan mina visioner. Detta kan entvederlikt hamna i högen av musikaliska projekt som jag har sagt att jag ska ta upp. Tafsande Cyklist släpper nytt album snart, det blir grymt.
  • Jag kom på något assmart när jag vaknade imorse. Minns dock inte vad det var. 
  • Skägg eller inte? Jag måste ju bli insläppt på Mono om det är 18-årsgräns =)
  • Ah-Loo-Cha-Tistas! 
Ta, tá från er hängivne vänskapsvän Per.



Karin Mamma Andersson

Kommentarer
Postat av: alexander

pelles inläggssystem - så grym!!

pelle i skägg - så grym!!

2009-02-24 @ 23:23:39
Postat av: Martin

skäggggg! puss på inlägget.

2009-02-25 @ 23:16:20
URL: http://litesomengud.blogg.se/
Postat av: Oskar

Om du har hitlermustasch i en dag får du 100 kramar =)

haha. du får det, allvarligt. Kul att skolan inte suger för dig iaf, vilket...ja...hehe. Ha det gött, Per! (var fan är ditt svar på mitt brev förresten?!)

2009-03-02 @ 20:09:57
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: imme

haha oskars kommentar.

MIN KOFTA ÄR GRYM! tack. om du sköter dig kan vi ha bytesdag kanske en gång till. annars nej.

2009-03-04 @ 20:13:27
Postat av: Pelle

Cecilia - Så grym!!!



Skägg är najs, men imorse var jag genast osäker igen. Ska klippa mig snart =). Püss



Jag ska fixa det, Miles, jag lovar. Måste få en del saker ur vägen bara, hehe.



Jag tycker nog att jag har varit snäll nog för att känna på det mjuka kofte-materialet återigen =D



2009-03-05 @ 18:15:07

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0