K

Eft.








- Dags att vakna.
- Jag vill sova.
- Jag gråter, tror du jag vill det?
- Jag förlåter dig.



- Vad tycker du om det mulna vädret?
- Det är okej.
- Hur mår du idag, Edward?
- Jag mår alltså. Jag mår.
- Bättre än ingenting eller hur? Du borde äta något.
- Jag har redan ätit. Jag gjorde det för två timmar sen.
- Jag har stått och tittat på dig i tre timmar och du har inte ätit.


- Har du? Varför då?
- Jag skäms inte för det. Det är trevligt att titta på dig när du är tyst.
- Tack. Jag menar det.

Kommentarer
Postat av: isabella

jag tycker att de här är väldigt fina. hej pelle!

2008-09-09 @ 10:45:31
Postat av: kavan

vart kommer de här svammelinläggen ifrån?!

2008-09-18 @ 22:41:22
Postat av: Pelle

Tack Fjell =D



Och Kavan, de kommer från... jag vet inte =(

2008-09-25 @ 10:33:06

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0