K

Den är till dig. På det bästa sättet.





- Han är död!
- Nejdå. Han är här.
- Du skrämde mig. Men jag visste det hela tiden.



- Du är nere igen. Har det hänt något?
- Jag tror inte att någon vill veta, i synnerhet inte du.
- Jag vill visst veta. Annars skulle jag inte vara här.
- Jag tror att du använder min olycka till din egen vinning.
- Vad talar du om? Varför skulle jag göra det?

- Jag vet inte ens själv vad det är. Men, du berättar inte för någon va?
- Det kanske jag gör, men det är mellan dig och mig.
- Vadå?
- Jag har problem, Edward. Jag med.


- Gå är du snäll.

Kommentarer
Postat av: Alexander

jag gillar målningen som fan. nästan lika mycket som texten.

2008-09-26 @ 21:37:54
Postat av: bellse

håller med curlan!

2008-09-27 @ 13:28:08
Postat av: imme

jag gillar edward. och texten.

2008-09-27 @ 17:31:31
Postat av: Pelle

Tack ska ni ha! =D

2008-09-27 @ 18:55:08
Postat av: Bea

Edward inspererar mig till att skriva en låt om en låtsaskompis. Precis som Billie the vision.

2008-09-30 @ 22:09:52
URL: http://beaklein.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0