K

Ruben

Jag fick en delikat fråga när jag skulle fylla i mina uppgifter på den här fina sidan: Saker som irriterar dig mest. Och då tänkte jag att jag kunde skriva det här istället =D

1. Folk som skriver Älsk istället för "Jag älskar dig" - Om du verkligen älskar någon, skriv det då för helvete, ingen dum jävla förkortning som bara tillför en raffinerad ytlighet till förhållandet.

2. Att vissa kallar Post-rock för Emo.

3. Om man inte dricker sprit är man inte med - Vad hände egentligen med sunt förnuft? Jag vill inte vakna i nån jävels armhåla klockan 4 på natten och lufsa hem trött, förstörd och gnällig, bara för att jag kolkade i mig lite för mycket sprit. Drick med måtta, kamrater!

4. Att jag irriterar mig på de fyra ovanstående faktum.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Första punkten fick mig att asgarva, helt underbar cynism och bitterhet. *mindreänhjärta*

Ska jag ta det som en komplimang att du tog bort Tokio Hotel-kommentaren?

Som en liten snabb motkommentar så tänkte jag i alla fall säga att musik blir vad man gör den till. Sedan kunde jag haft en jättelång utläggning om subkulturen som brukar benämnas som emo men jag behärskar mig själv. Jag har redan övertalat Alexander så jag tror jag ska nöja mig med det. Simma lugnt, fastfingers.

2008-03-26 @ 22:33:36
Postat av: Pelle

Hallå där! Det är alltid trevligt att höra att folk skrattar! Jag är inte särskilt cynisk, men tja, det finns inget härligare än att skriva ner saker som irriterar en, och sen inse att man är så jävla SKÖN som inte gör så. =D

Att jag tog bort den delen beror på att jag har kommit fram till att jag inte tycker att det
är så roligt att skälla på Tokio Hotel längre, nu när alla gör det är det faktiskt lite synd om dem =(. Vad jag tycker om dem musikaliskt sett är fortfarande ett stort utropstecken, men ja, eftersom att jag gillar den musik jag gillar så är det bra att andra gillar den musik de gillar! Fridens, Reptilen!

2008-03-26 @ 22:49:22
Postat av: christina

PELLE HAR BLOGG! - sing hallelujah! (I've waited for this moment)

2008-03-27 @ 13:48:03
URL: http://croissant.blogg.se
Postat av: Pelle

Jag visste att du skulle hitta den, Crizz-Criz ;)

2008-03-27 @ 20:46:09
Postat av: Imme

Jag svär härmed att jag inte kommer att kalla postrock för emo.

2008-04-02 @ 17:28:11
URL: http://broder.blogg.se
Postat av: Pelle

Det var snällt av dig Imme.

2008-04-02 @ 18:03:26
Postat av: Ida

Haha, underbar förstapunkt! Kan inte mer än hålla med :)

2008-04-25 @ 18:25:34
URL: http://norbybo.blogg.se

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0