K

Sisters! Brothers! Small Boats of Fire Are Falling From The Sky!




Hej. Nu är det sommarlov, därför kommer inte så många läsa det här på ett tag för att de flesta åker ju till Sicilien ft.London, Kanarieöarna, Borlänge, Arvika och andra roliga ställen på just då! Själv är jag kvar här och flaxar mellan att vara ute och jobba och att titta på fotboll på kvällen, som den sanna Idrotts-fantasten jag är. Igår blev jag rent ut sagt upprörd på systemet. Fotbollstjärnorna i svenska landslaget får enorma summor pengar för att sparka på en boll, och inte sparkar de särskilt bra heller. Hemskt.

Jag köpte för övrigt min 300:e skiva förra veckan, mycket duktigt jobbat av mig. Jag har även börjat spela mer piano och kommit igång med låtskriveriet, mycket roligt det med. Nu får jag ta och önska alla en trevlig sommar, hoppas ni inte festivalar ihjäl er! =D

Pelle

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag kommer att finnas här större delen av sommaren och vi får allt se till att ha det kul! :D

2008-06-19 @ 21:04:13
URL: http://freeney.blogg.se/
Postat av: Alexander

Hahahaha, Sicilien featuring..haha.

Ooh, 300. Jag sackar efter, jag som just kommit över 100-sträcket..nu har jag i och för sig tagit bort en del skit, men ändå. Snart så ;)

2008-06-19 @ 22:30:11
URL: http://querling.blogg.se/

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0