K

Lille Pelles Räv.


image9




Räven. Finns det ett häftigare djur än räven? TITTA Vad gullig den är! Och alldeles pälsig och mysig. Tänk er en räv som stryker omkring hemma hos dig. Tänk om jag hade en räv som husdjur. Då skulle jag vara bäst i hela Uppsala i alla fall!


Nu borde jag egentligen gå och sova. Imorgon bitti ska jag nämligen iväg och spela lite gitarr, som jag gör varje Lördag. Det är ingen dålig aktivitet det! Och så får jag kanske sjunga lite också, eftersom att Martin har blivit kidnappad av Vulcaner från Saturnus. Nu tänker jag också ta chansen att berätta lite om mina nya lila byxor (!!!): Jag kom på att lila är en fin färg, så jag färgade ett par gula byxor lila. Det var häftigt tyckte jag. Detta var dock bara början, nästa par byxor kommer att chockera er alla mer än en hjärtattack!





Kommentarer
Postat av: Isabella

Pelle, jag kan komma på minst 20 djur som är coolare än räven. SÄLEN, MOPSEN OCH MARSVINET för att nämna tre. Dina byxor är för övrigt magnifika.

2008-04-13 @ 19:48:50
URL: http://abell.blogg.se
Postat av: Martin

The Vulcans got me! Oh fuck x[
Räv är det coolaste, sluta svamla Isabella. En Räv eller en falk typ vore skitcoolt!

2008-04-13 @ 19:58:18
URL: http://freeney.blogg.se
Postat av: Pelle

Sälen och Marsvinet är fina. Men mopsen,..njaaheh. Och tack för komplimangen om byxorna =D.

=D=D En falk vore aaascoolt. Tänk dig vilken duo, falken och räven!

2008-04-13 @ 22:37:08
URL: http://pelleindahood.blogg.se
Postat av: Lindbom

Rävar är fina. Ett annat fint djur är dammråttan. Fast det är inget riktigt djur, men den är väldigt missförstådd. Ingen vill ha den, trots att den är ganska viktig för de flest. Den finns liksom där, som en tröst, och även om allt skiter sig kan man alltid lita på sin dammråtta. Ett annat bra djur är kräftan. Den kan både nypas och ätas.

2008-04-14 @ 22:28:37
Postat av: Imme

du-huh, det är ju LEJON!
stor frilla, snabbhet, styrka, förevigad i lejonkungen..

2008-04-15 @ 16:27:18
URL: http://broder.blogg.se
Postat av: Pelle

Hej Oskar, välkommen =D. Ja, dammråttan är tämligen underskattad, som Frederik skulle ha uttryckt det. Kräftan med. Fast jag är lite mer förtjust i ovanliga djur, lodjur t.ex. Riktigt häftigt.

2008-04-15 @ 16:40:07
URL: http://pelleindahood.blogg.se
Postat av: Pelle

Imme, Lejonkungen är den mest överskattade, överblåsta monarkipropagandan jag har sett (Där gick jag kanske lite hårt på, men fortfarande,...)!

2008-04-15 @ 16:41:09
Postat av: beata

det bästa djuret är undulaten Albert, naken och fin som han är.

2008-04-16 @ 13:23:29
Postat av: Imme

vill du ha krig eller?

2008-04-16 @ 18:11:15
URL: http://broder.blogg.se
Postat av: Lindbom

Fast kräftor ser man inte var dag. Om det inte är kräftsäsong. Då blir det taberas!

2008-04-16 @ 21:49:22
Postat av: Pelle

Må hans syskon vila i frid =)

Jag vill inte ha krig, förlåt Imme. (HAHA)

Lo-Djur, Oskar. Lodjur.

2008-04-16 @ 22:09:26
Postat av: Andreas

Nu måste jag nog ta och göra min röst hörd! Pingviner! Där har vi det.

2008-04-24 @ 15:54:22

Här har du chansen att säga vad du tycker om mig!:

Namn:
Du Känner Väl Mäj??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0